ساندویچ پانل‌ طرح آرداواز سقفی

ساندویچ پانل سقفی طرح آردواز نوعی از انواع ساندویچ پانل های آردواز فلزی هستند که در میانه آن با استفاده از فوم های عایق پلی یورتان از نوع PUR یا PIR پوشانده شده است. این نوع پانل های طرح آردواز فلزی با عرض مفید 89 سانتی‌متر و ضخامتی بین 30 تا 70 میلی متر در طول تا 12 متر قابل طراحی و تولید است. انواع ساندویچ پانل های طرح آردواز فلزی در ظاهر تولیپس و آیریس تولید می شوند. این نوع از ساندویچ پانل سقفی بسیار برای آلاچیق ها و موارد تزئینی کاربرد دارد.

ساندویچ پانل طرح آرداواز (مدل تولیپس)

ساندویچ پانل طرح آرداواز (مدل آیریس)

جنس پانل طرح آرداواز مدل تولیپس یک رو ورق چیست؟

ورق رویه این پانل چند مدل دارد که به صورت گالوانیزه پیش رنگ شده، آلوزینک پیش رنگ شده، آلومینیوم پیش رنگ شده و استیل است. ورق زیره لایه به دو صورت است فویل طرح دار یا فویل ساده وجود دارد. ضخامت بین 0.3 تا 0.7 میلیمتر است. نوع فرم دهی پانل نورد سرد است. در رنگ ها و مدل های مختلف این پانل تولید و در بازار ارائه می شود. آریا بارون توس تولید کننده انواع مصالح ساختمانی نوین از جمله، ساندویچ پانل ها، کانکس، خانه های پیش ساخته، آردواز فلزی می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها تماس بگیرید.

سوالات متداول ساندویچ پانل‌های طرح آرداواز

این پانل های آردواز دو مدل تولیپس و آیریس تولید و در بازار ارائه می شود. ساندویچ پانل سقفی طرح اردواز در رنگ بندی و اندازه های مختلف ساخته می شود. کاربرد های فراوانی دارند که امروزه بسیار پرطرفدار  شده اند.

ساندویچ پانل های طرح آرداواز عرض مفید 30 است و عرض غیر مفیدشان 890 است. حداکثر طول به صورت دلخواه است و تا 12 متر می توانید سفارش دهید.

به دلیل نوسانات بازار و عوامل دیگر برای اطلاع از قیمت های دقیق ساندویچ پانل های طرح آردواز می توانید با شماره های پایین صفحه تماس بگیرید و قیمت دقیق را از کارشناسان ما اطلاع بگیرید.