پنل دو رو ورق دیوار

ساندویچ پانل دو رو ورق نوعی پانل دیواری است که برای پوشاندن دیواره های انواع سوله های صنعتی، کانکس، خانه پیش ساخته، کارگاهی و … استفاده می شود. این نوع ساندویچ پانل ها عایق به کار رفته پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ هستند. ورق پوششی ساندویچ پانل دو رو ورق در ضخامت های مختلفی ارائه می شوند. ساندویچ پانل دو رو ورق باید ضخامت ورق های مورد استفاده یکسان باشد در غیر این صورت ساندویچ پانل دچار مشکل می شود و ورق های سنگین به سمت سبک خم می شود.

برای خرید و سفارش ساندویچ پانل به صفحه اصلی پانل ها بروید.

عایق ساندویچ پانل دیواری دو رو ورق آریا بارون

عایق ساندویچ پانل دیواری دو رو ورق چیست؟

ساندویچ پانل‌های دیوای دو رو ورق عموما با عایق‌های پلی استایرن و پلی یورتان تولید می‌شوند. انتخاب عایق ساندویچ پانل دیواری با توجه به کاربری آن پانل و سفارش مشتری صورت می‌گیرد. بنابراین بنا به درخواست مشتری امکان تولید ساندویچ پانل دیواری دو رو ورق با عایق پشم سنگ نیز وجود دارد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. اگر ساندویچ پانل دیواری قرار باشد در محیطی استفاده شود که جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار حائز اهمیت است، باید از عایق‌های قوی‌تری چون پلی اورتان استفاده شود. همچنین اگر ضریب انتقال حرارتی عایق ساندویچ پانل در اولویت باشد می‌توان از ساندویچ پانل‌های دیواری دو رو ورق با عایق پشم سنگ استفاده کرد.

ساندویچ پانل دیواری دو رو ورق چیست؟

ساندویچ پانل‌های دیواری دو رو ورق پانل‌هایی هستند که برای پوشش لایه رویه و لایه زیره آن‌ها از ورق‌های فلزی استفاده شده است. ساندویچ پانل‌های دو ورق مقاومت و استحکام بیشتری نسبت به پانل‌های ساندویچی یک رو ورق دارند. انواع ساندویچ پانل دیواری دو رو ورق کارخانه آریا بارون توس عبارت است از:

  • ساندویچ پانل دیواری دو رو آلومینیوم
  • ساندویچ پانل دیواری دو رو گالوانیزه
  • ساندویچ پانل دیواری دو رو آلوزینک

ین پنل‌های ساندویچی بسته به کاربری که دارند در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شوند. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در ساخت ساندویچ پانل‌های دو رو ورق باید به آن توجه شود، کیفیت و استاندارد ساخت ورق‌ها است. ضخامت ورق‌های هر دو رو در این پانل‌ها باید با یکدیگر یکسان باشد در غیر این صورت ممکن است ورق سنگین‌تر به سمت ورق سبک خم شود. در صورت رخ دادن چنین وضعیتی ساندویچ پانل دیواری دچار مشکل شده و کارایی لازم را نخواهد داشت. از همین‌رو توصیه می‌شود حین خرید ساندویچ پانل دیواری دو رو ورق به کیفیت ساخت ورق‌ها و ضخامت آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. با خرید انواع ساندویچ پانل دیواری از یک تولید کننده معتبر ساندویچ پانل، دیگر نگرانی بابت کیفیت آن نخواهید داشت.

معرفی ساندویچ پانل دیواری دو رو ورق در آریا بارون
مشخصات و ضخامت ساندویچ پانل دیواری دو رو ورق

ساندویچ پانل‌های دیواری دو رو ورق در چه ضخامت‌هایی تولید می‌شوند؟

ضخامت ساندویچ پانل دیواری برحسب نیاز مشتری قابل تغییر است. برای تعیین ضخامت مناسب برای هر ساندویچ پانلی ابتدا باید هدف استفاده از این پانل مشخص باشد. برای مثال برای پوشش دیوارها یا سقف سردخانه‌ها از ساندویچ پانل‌های دیواری و سقفی با ضخامت بیشتری استفاده می‌شود چرا که جلوگیری از اتلاف انرژی در سردخانه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

سوالات متداول ساندویچ پانل دو رو ورق دیواری

این دسته از پانل‌های ساندویچی به دلیل مقاومت بالایی که دارند دارای کاربردهای زیادی هستند. از آن‌ها می‌توان برای پوشش سردخانه‌ها، ساخت کارگاه‌ها، ساخت کانکس، کانتینر، عایق سازی جایگاه‌های نگهداری سوخت و… استفاده کرد. اما به دلیل ضخامت زیاد ورق‌ها و مقاومت بیشتری که به واسطه ورق‌های ضخیم‌تر خود پیدا می‌کنند، می‌توان از آن‌ها برای عایق سازی اتاق‌های تمیز (کلین روم) و همچنین محل‌های نگهداری مواد غذایی و دارویی استفاده کرد.

آریابارون تولید تولید کننده مصالح نوین ساختمانی با راه اندازی خط تولید انواع پانل های دیواری در مشهد یکی از بزرگ ترین کارخانه های پانل ایران است.

عایق میانیپلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ
ورق فولادیساندویچ پانل دیواری دو رو ورق آلومینیوم، آلوزینک و گالوانیزه
ضخامت پانل دیواری دو رو ورقدر ضخامت های 30 تا 140 میلی‌متر
کاربردپوشاندن دیواره سوله های صنعتی و کارگاهی، کانکس، خانه پیش ساخته و سازه های مختلف
طول پانلاز 2 تا 12 متر
عرض مفید1.06 تا 1.14 متر