ساندویچ پانل سردخانه ای کیپ درز

ساندویچ پانل کیپ درز سردخانه ای

اندازه‌ها

اندازه ساندویچ پانل کیپ درز سردخانه ای
ضخامت عایق (x) (mm)70,80,90,100,120,150,200
عرض های مفید (mm) 945 , 1020 , 1185
حداکثر طولدر طول های دلخواه و بسته به شرایط حمل و نقل

لایه عایق

فشردگی(دانسیته) 40±2kg/m³
ضریب انتقال حرارت 0/0159~0/0260
نوع فوم PUR (B2) , PIR
جنس لایه پانل طرح آرداواز مدل تولیپس یک رو ورق

لایه رویه و زیره

تگ دیواری رویه و زیره
ورق رویه و زیرهگالوانیزه پیش رنگ شده/آلوزینک پیش رنگ شده / آلومینیوم پیش رنگ شده / استنلس استیل مات یا براق
ضخامت ورق 0.3 تا 0.7 میلی متر
نوع فرم دهی نورد سرد (کرکره ریز، کرکره درشت، صاف)

ساندویچ پانل کیپ درز

کیفیت عایق بودن یک سردخانه بطور مستقیم به کیفیت گذرناپذیری (عایق بودن) ساندویچ پانل های دیوارها، سقف و چگونگی عایق بودن کف دارد.

امروزه در دنیای صنعتی ساندویچ پانل ها برخلاف نوع سنتی، با عرض ۱۲۰ سانتی متر تولید می شوند تا تعداد درزهای یک سردخانه کمتر شود اما همین تعداد درز و فاصله میان محل اتصال ساندویچ پانل ها به یکدیگر باید به خوبی هوابند شود تا هدرروی انرژی کمتر شود. در این صورت سیستم‌های سرمایشی سردخانه کمتر کار کرده و نتیجتاً عمر مفید بالاتری خواهند داشت. 

چون سطح فوم در قسمت فاق و زبانه (نری ومادگی) ساندویچ پانل های سنتی دارای ناصافی است، اتصال دو ساندویچ پانل در این قسمت معمولاً هوابند نمی گردد و باعث هدر رفت انرژی می شود. در روش‌های سنتی برای جلوگیری از این اتفاق مهم از چسب زدن پانل ها هنگام نصب و یا تزریق بین دو پانل بعد از نصب و … استفاده می‌شد.

در کشورهای صنعتی مدتی است که برای صرفه جویی در هزینه ها و افزایش سرعت نصب و هوابندی بهتر از پانل‌های کیپ درز استفاده می‌شود. در این پانل ها متناسب با ضخامت پانل، یک یا دو ذوزنقه به صورت فاق و زبانه ایجاد شده و با توجه به شیاری که در قسمت زبانه در نظر گرفته شده است و خاصیت فنری فوم، سطوح ذوزنقه در فاق و زبانه در هنگام نصب با فشار به یکدیگر کیپ می‌شوند. در این روش بدون نیاز به چسب یا تزریق و… درزها به بهترین صورت هوابند می شوند و می‌توان بدون اینکه هزینه های مازاد چسب و تزریق به پروژه تحمیل شود، بارها پانل ها را مونتاژ و دمونتاژ نموده و جابه‌جا کرد.

علاوه بر موارد بالا در ساندویچ پانل های سنتی از کاغذ یا پلاستیک برای پوشش ناصافی‌ها، خلل و فرج ها، سوراخ‌ها، سوسه ها و ترک‌های دو طرف پانل استفاده می‌شوند. این پلاستیک‌ یا کاغذها نه تنها در هنگام چفت شدن دو پانل سد تماس هستند بلکه می توانند شروع کننده بسیاری از آتش سوزی ها باشند.

ساندویچ پانل کیپ درز

میزان و سرعتِ خود خاموش شوندگی فوم بسیار موثر بوده و مانع از وقوع آتش سوزی می‌شود. اما چون کاغذها و پلاستیک های روکش فاق و زبانه آتش گیر بوده و فیتیله وار عمل می کنند می توانند حادثه آفرین باشند. برای برطرف کردن مشکلات بالا به تازگی یک شرکت آلمانی اقدام به تولید پانل‌های کیپ درز و همزمان فوم نما کرده است؛ به طوری‌که فاق و زبانه در تمام طول پانل بدون روکش پلاستیک و یا کاغذ بوده و کاملا نمایان می‌باشند. به این ترتیب هم خریدار در یک نگاه از اینکه فوم عاری از عیوب سوسه، سوراخ، خلل و فرج، اسفنجی و ترک است مطمئن می گردد و هم از احتمال پخش شدن شعله های آتش توسط پلاستیک و کاغذ جلوگیری می شود.

 آریا بارون به عنوان اولین تولید کننده ایرانی با افتخار پانل‌های کیپ درز و فوم نما را به خریداران محترم عرضه می‌کند.

پانل کاغذ دار

پانل کاغذ دار

پانل فوم نما

پانل فوم نما

معرفی ساندویچ پانل سردخانه ای کیپ درز

ساندویچ پانل سردخانه ای کیپ درز چیست؟

ساندویچ پانل کیپ درز با کیفیت عایق بودن یک سردخانه به طور مستقیم با کیفیت گذرناپذیری ساندویچ پانل های دیوار ها، سقف و چگونگی عایق بودن کف دارد.

در دنیای صنعتی ساندویچ پانل ها بر خلاف نوع سنتی با عرض 120 سانتی متر تولید می شوند تا تعداد درزهای یک سردخانه کمتر شود اما همین تعداد درز و فاصله میان محل اتصال ساندویچ پانل ها به دیکدیگر باید به خوبی هوا بند شوند تا انرژی کمتری هدر رود.

ویژگی های ساندویچ پانل سردخانه ای کیپ درز چیست؟

پانل های کیپ در نما فوم دارد. به طوری که فاق و زبانه در تمام طول پانل بدون روکش پلاستیک، کاغذ، کاملا نمایان است. زمانی که شما به عنوان یک خریدار نگاه می کنید بدون هیچ عیب، سوراخ، منافذ، اسفنجی و ترک می بینید. مهم ترین ویژگی این است که احتمال پخش شدن شعله های آتش توسط پلاستیک و کاغذ جلوگیری می شود.

خصوصیات ساندویچ پانل سردخانه ای چیست
نرخ ساندویچ پانل سردخانه ای کیپ درز در بازار ایران

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای کیپ درز چقدر است؟

به دلیل نوسان قیمت می توانید به شماره های پایین صفحه تماس بگیرید و اطلاع دقیق از قیمت ها و نحوه سفارش را به دست آورید.

سوالات متداول ساندویچ پانل سردخانه ای کیپ درز

اندازه عایق این ساندویچ پانل 70,80,90,100,120,150,200 و عرض های مفید ساندویچ پانل سردخانه ای کیپ درز 945 , 1020 , 1185 و حداکثر طول دلخواه است و بستگی به شرایط حمل و نقل دارد.