قیمت خانه پیش ساخته 80 متری و 60 متری

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری و خانه پیش ساخته 60 متری ساخت آریا بارون توس. تعیین قیمت خرید خانه پیش ساخته در متراژ های مختلف بعد از ارتباط با واحد فروش آریا بارون توس مشخص می شود. برای دریافت لیست قیمت فروش خانه های پیش ساخته آریا بارون توس از دکمه های زیر کمک بگیرید.

ساختمان پیش ساخته مونتاژ در محل

ساختمان پیش ساخته مونتاژ در محل

ساختمان پیش ساخته مونتاژ در کارخانه

ساختمان پیش ساخته مونتاژ در کارخانه

ساختمان پیش ساخته با فونداسیون بتنی

ساختمان پیش ساخته با فونداسیون بتنی

قیمت خانه های پیش ساخته

قیمت خانه پیش ساخته در شرایطی که قیمت مصالح ساختمانی و آهن آلات روز به روز در حال افزایش است، بسیار مقرون به ‌صرفه‌تر از دیگر متریال ساختمانی است. آیا واقعا هزینه نهایی ساخت یک خانه پیش ساخته کمتر است؟ با وجود کمتر بودن قیمت خانه های پیش ساخته، این سازه‌ها استحکام کافی را دارند؟ برآورد نهایی قیمت خانه پیش ساخته 60 متری چقدر می‌شود؟ اگر قصد داشته باشید یک خانه پیش ساخته خریداری کنید حتما مشابه این سوالات را از خود خواهید پرسید.

برای تعیین قیمت خانه های پیش ساخته باید عوامل متعددی چون متراژ سازه، چگونگی طراحی آن، کیفیت متریال به کار رفته در ساخت، امکانات خانه و در نهایت هزینه‌های مربوط به حمل و نقل سازه را در نظر داشته باشیم. با توجه به این موارد مسلم است که قیمت خانه پیش ساخته 80 متری از قیمت خانه پیش ساخته 60 متری بیشتر خواهد بود.

قیمت خانه پیش ساخته
نمونه کار خانه پیش ساخته آریا بارون توس

نمونه کارهای خانه پیش ساخته آریا بارون توس

 

 

 

قیمت خانه پیش ساخته

عوامل تاثیرگذار بر قیمت خانه های پیش ساخته

یکی از تصورات غلط برخی از افراد راجع‌به خانه های پیش ساخته این است که گمان می‌کنند قیمت کمتر ساختمان های پیش ساخته به دلیل کیفیت و یا دوام کمتر آن‌ها است. توجه داشته باشید که یک خانه پیش ساخته حکم یک خانه واقعی با تمام امکانات مورد نیاز را دارد. با بیشتر شدن نیاز جوامع به اسکان علی‌الخصوص جوامع در حال پیشرفت، باید رویکرد جدید برای ساخت و ساز در پیش گرفته می‌شد. رویکردی که با کاهش زمان مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های ساخت و ساز، هزینه‌های جانبی را نیز کاهش دهد. 

کمک گرفتن از مصالح پیش ساخته و ساخت خانه‌ های پیش ساخته در واقع همان رویکردی است که موجب ایجاد تحولی عظیم در بحث ساخت و ساز شده است. عوامل زیر جزو مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت خانه های پیش ساخته به شمار می‌روند.

 

جنس خانه پیش ساخته چه تاثیری بر قیمت می گذارد ؟

قیمت خانه پیش ساخته بیش از هر چیزی تحت تاثیر جنس این سازه‌ها قرار دارد. خانه‌های پیش ساخته انواع متفاوتی دارند. آن‌ها می‌توانند ساختمان پیش ساخته مونتاژ با فونداسیون بتنی، چوبی، ساندویچ پانلی یا از جنس ساز‌ه‌های lsf باشند. در صفحه انواع خانه های پیش ساخته آریا بارون توس می‌توانید راجع‌به ویژگی‌های هر یک از این سازه‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

با توجه به اینکه قیمت مصالح پیش ساخته با یکدیگر متفاوت است، طبیعتا قیمت خانه پیش ساخته ساندویچ پانلی نیز با قیمت خانه پیش ساخته pvc یکسان نخواهد بود.

قیمت خانه های پیش ساخته 60 و 80 متری

از دیگر عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار بر قیمت خانه های پیش ساخته متراژ و ابعاد این خانه‌ها است. خانه‌های پیش ساخته تنها به سازه‌هایی کوچک و با متراژ کم محدود نمی‌شوند چراکه حتی امکان ساخت خانه پیش ساخته در 2 طبقه نیز وجود دارد. قیمت خانه پیش ساخته را نمی‌توان به صورت تقریبی برآورد کرد چراکه قیمت خانه پیش ساخته 60 متری با توجه به موقعیت و امکاناتی که دارد می‌تواند از یک خانه پیش ساخته 80 متری بیشتر باشد.

قیمت گذاری با توجه به امکانات خانه های پیش ساخته

دور از انتظار نیست که یک خانه پیش ساخته با تجهیزات فول، قیمت بالایی داشته باشد. هرچه امکانات یک سازه پیش ساخته بیشتر باشد، به طبع قیمت هر متر از این خانه نیز افزایش می‌یابد. با توجه به اینکه امکان سفارشی سازی خانه های پیش ساخته وجود دارد، خودتان می‌توانید با انتخاب یا حذف برخی از تجهیزات داخلی و خارجی خانه قیمت تمام شده آن را کم یا زیاد کنید.

پیش از سفارش خانه پیش ساخته مورد نظر خود می‌توانید با کارشناسان کارخانه آریا بارون توس مشورت کرده و تمامی نیازها و درخواست‌های خود را اعلام کنید تا خانه پیش ساخته شما دقیقا مطابق با سفارشتان ساخته شود. 

هزینه حمل و نقل خانه پیش ساخته​

هزینه حمل و نقل خانه پیش ساخته

دور از انتظار نیست که یک خانه پیش ساخته با تجهیزات فول، قیمت بالایی داشته باشد. هرچه امکانات یک سازه پیش ساخته بیشتر باشد، به طبع قیمت هر متر از این خانه نیز افزایش می‌یابد. با توجه به اینکه امکان سفارشی سازی خانه های پیش ساخته وجود دارد، خودتان می‌توانید با انتخاب یا حذف برخی از تجهیزات داخلی و خارجی خانه قیمت تمام شده آن را کم یا زیاد کنید.

پیش از سفارش خانه پیش ساخته مورد نظر خود می‌توانید با کارشناسان کارخانه آریا بارون توس مشورت کرده و تمامی نیازها و درخواست‌های خود را اعلام کنید تا خانه پیش ساخته شما دقیقا مطابق با سفارشتان ساخته شود. 

 

طراحی خانه پیش ساخته 

قیمت خانه پیش ساخته تحت تاثیر مسافت حمل این خانه نیز قرار می‌گیرد. هرچه مسافت طولانی‌تر باشد، هزینه بیشتری باید برای حمل و نقل آن بپردازید در نهایت این موضوع نیز از هزینه‌های جانبی به شمار می‌رود که به صورت غیر مستقیم بر روی قیمت خانه پیش ساخته تاثیر می‌گذارد. 

قیمت خانه پیش ساخته ضد زلزله چقدر است؟​

قیمت خانه پیش ساخته ضد زلزله چقدر است؟

خانه‌های پیش ساخته همگی ضد زلزله بوده و در برابر حوادث طبیعی چون زمین لرزه، باد و طوفان‌های شدید مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهند. برای جلب اطمینان خاطر افرادی که تصور می‌کنند سازه‌های پیش ساخته امنیت کافی را برای اسکان ندارند باید گفت کارخانه آریا بارون توس از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه برای ساخت خانه های پیش ساخته خود استفاده می‌کند بنابراین این سازه‌ها کاملا ضد زلزله هستند. برای اطلاع از قیمت خانه پیش ساخته ضد زلزله از طریق شماره‌های موجود در صفحه با ما تماس بگیرید.

قیمت دقیق خانه پیش ساخته ۸۰ متری

یکی از اولین سوالاتی که در زمان برآورد هزینه به ذهن افراد میرسد قیمت خانه پیش ساخته است. زمانی که قصد سفارش خانه پیش ساخته را داشته باشیم متراژ های 80 متری و 60 متری جز گزینه های ارزان قیمت و اقتصادی به شمار میروند. برای ساخت خانه پیش ساخته 80 متری هرگونه متریالی قابل اجراست.

برای برآورد قیمت خانه پیش ساخته 80 متری نیاز به زمان خواهید داشت که تعیین بودجه اولین قدم است. برای مثال اگر قصد دارید تا ویلای ارزان قیمتی بسازید باید از متریال ارزان قیمت استفاده کنید و اگر بودجه مناسبی دارید به سمت متریال مدرن با کیفیت بهتر بروید.

مزیت خانه پیش ساخته
خانه پیش ساخته بتنی سبک شیک

امکانات خانه پیش ساخته 80 متری

قبل از برآورد قیمت خانه پیش ساخته 80 متری باید ببینید چه امکاناتی را میتوان در آن جای داد. یک خانه پیش ساخته با ابعاد 80 متر میتواند شامل دو اتاق خواب با کمد دیواری، یک آشپزخانه بزرگ و کابینت، گاز صفحه‌ای، هود و سینک ظرفشویی با میز ناهارخوری و یک سرویس بهداشتی کاملا لوکس باشد.

حمام بزرگ، سالن پذیرایی با لوسترهای شیک و چراغ دیواری و محل نشیمن و پذیرایی از دیگر امکانات یک خانه پیش ساخته 80 متری است. برای مناطق سرسیر میتوان لوله کشی جهت جلوگیری از یخ زدگی اجرا کرد. دیوارها و سقف با متریال ساندویچ پانل پوشش داده می‌شوند تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود.

پنجره‌ها دوجداره بوده و با استفاده از نور خورشید روشنایی خانه تامین خواهد شد. همچنین پنجره‌ها برای دید کافی به بیرون تعبیه می‌شوند.

قیمت دقیق خانه پیش ساخته 60 متری

خانه پیش ساخته 60 متری یکی دیگر از خانه های اقتصادی است که با هر متریالی قابل اجراست. المان های مختلفی در تعیین قیمت خانه پیش ساخته 60 متری دخالت دارند که نوع امکانات و متریال به کار رفته در آن مهمترین موارد است.

اسکلت در تعیین قیمت خانه پیش ساخته 60 متری یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده است. اسکلت lsf بهترین گزینه برای اجرای اسکلت است زیرا در کنار بهینه بودن بسیار سبک است. اهن قیمت مناسب برای خانه پیش ساخته 60 متری تیرآهن نمره 16 و در نهایت 14 است.

توجه کنید که هر چه از کیفیت متریال کاسته شود قیمت نهایی برای شما ارزان تر خواهد بود.

ویلای پیش ساخته بتنی شیک
ساختمان های پیش ساخته مناسب ویلا

امکانات خانه پیش ساخته 60 متری

هر امکاناتی که برای ساخت یک خانه 60 متری نیاز دارید، در این سازه قابل اجراست.  خانه پیش ساخته 60 متری برای یک خانواده 4 نفره فضای کافی دارد و البته قابل ارتقاء بوده و میتوان آن را گسترش داد.

آشپزخانه با کابینت و گاز رومیزی به همراه هود و سینگ از جمله امکانات مهم خانه پیش ساخته 60 متری است. این خانه به سرویس بهداشتی و حمام مجهز بوده و میتوان دو اتاق خواب به همراه کمد دیواری در آن اجرا کرد.

متریال به کار رفته در دیوارها و سقف برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی در هوای گرم و سرد ساندویچ پانل ها هستند که علاوه بر صرفه جویی زیبایی خاصی به سازه میبخشند. نور مورد نیاز خانه پیش ساخته 60 متری را میتوان در روز به کمک پنجره‌ها و تابش خورشید تامین کرد.

قیمت انواع سازه پیش ساخته از قبیل 80 متری و 60 متری به عواملی نظیر نوع کاربری، متراژ، مصالح مورد استفاده و … دارد ، جهت استعلام قیمت انواع خانه های پیش ساخته با ما در آریا بارون در ارتباط باشید.

این نوع سازه ها علاوه بر نصب و کاربری آسان، می توان به مقرون و اقتصادی بودن آن ها اشاره کرد.

قیمت ویلای پیش ساخته همانند خانه های پیش ساخته محاسبه می شود. ویلای پیش ساخته نیز به صورت کامل توسط شرکت آریا بارون توس اجرا می شود. برای اطلاع بیشتر در مورد انواع ویلاهای پیش ساخته با شرکت آریا بارون توس تماس بگیرید.